Yorumlar paylaşır İster ki diğerleride denesin bilsin görsün tatsın hissetsin...

4 Ocak 2009 Pazar

Bir değil Bin dilek Tuttum...

sağlık , para ve aşk diliyorum...
hayır ben önce para sonra sağlık ve aşk diliyorum...
hayır hayır önce aşk sonra para ve sağlık, huzur...
evet bunlar klasik yeni yıl dilekleridir.. pekiiiii ya bunun dışında dilenenler?
ben bu yıl istiyorum ki, elbette klasik dileklerim en başta sağlık,sonra aşk ve para sıralamasıyla birinci sırada yer alırken , istiyorum ki artık insanlar birbirini yargılamaktan vazgeçsin...
kendi hayatıyla ilgilensin...
istiyorum ki sokakta yaşama tutunmaya çalışan hayvanlara yapılan eziyetler bitsin...
istiyorum ki bizler, unuttuğumuz özbenliğimizi ve insan olma halimizi hatırlayarak bu karanlık insanlık çatışmalarını bitirsin...
istiyorum ki hayatın renklerini görelim..olmadık her derdi kendimize biçmiyelim..
istiyorum ki millet olarak biraz daha renkli düşünelim ve giyinelim...:)
daha çok müzik dinleyelim..daha çok gezelim...öğrenelim...okuyalım.. keyifli yemekler yiyelim, içelim...daha çok birbirimize sarılalım , konuşalım ,derdimizi anlatalım... paylaşalım...kavga etmeden ,yıkıcı değil yapıcı konuşalım...
gülelim..kahkaha atmasak bile güzel yüzümüze tatlı bir gülümseme konduralım...
günaydın diyelim bakkal amcaya ve simitçi dedeye...ve...
hergece, yatağa yattığımızda kuştüyü yastıklara düşünceden ağırlaşmış kafamızı her koyuşumuzda, dileyelim ki ertesi gün tekrar sağlıkla uyanabilmeyi...
istiyorum ki hergün ,hayatımızın son günüymüş gibi düşünerek yaşıyamıyorsak , şimdi bu satırlardan sonra bebek adımları ile bu düşünceyi hayatımıza geçirmeyi....deneyelim olmadı baştan bir daha deneyelim...
ta ki o bir gün gelene dek...

tüm dileklerin kabul olduğu bir yıl olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder